Trenutno ste ovde: Početna » » »

Rešenja

Servis

Microsoft Dynamics AX Servis omogućava planiranje, praćenje i analizu servisnih operacija i sveobuhvatni pregled troškova i prihoda. Modul omogućava pristup ugovorima o servisiranju, cenama servisa i istoriji servisiranja.

Modul Upravljanje servisom u Microsoft Dynamics AX-u, između ostalog uključuje:
  • Ugovore o servisiranju;
  • Objekte servisiranja;
  • Šablone sastavnica;
  • Servisne naloge;
  • Upravljanje popravkama;
  • Integraciju sa projektnim računovodstvom;
  • Planiranje periodičnih servisiranja.
Prednosti:
  • Izlazak u susret zahtevnim potrebama kupaca. Modul olakšava kreiranje i održavanje velikog broja vrsta ugovora o servisiranju. Pogodan je za kompanije koje podržavaju specifične servisne zahteve i promenljive potrebe klijenata.  
  • Efikasnije upravljanje finansijama. Povezanost sa modulom Projekti pomaže rukovodiocima da smanje troškove servisnih naloga, upravljaju fakturisanjem i primene različite modele prihoda.
  • Smanjenje rashoda. Automatsko planiranje servisnih naloga vodi do uštede vremena i svođenja grešaka na minimum. Podaci se unose jednom, a potom automatski ažuriraju u okviru svih ostalih modula.
  • Evidencija popravki nad objektima servisiranja. Modul pruža mogućnost evidentiranja popravki koje su izvršene nad predmetom servisiranja. U okviru ovog procesa moguće je zabeležiti uslove pod kojima je kvar nastao, manifestaciju, mesto i predložiti rešenje. Statistika popravki može poslužiti u svrhe poboljšanja kvaliteta usluga.