Trenutno ste ovde: Početna » » »

Rešenja

IN2 HRM


IN2 Dynamics je iskoristio višegodišnje iskustvo u oblasti kadrovske evidencije i obračuna zarada za kreiranje specijalizovanog rešenja IN2 HRM. Rešenje je potpuno integrisano sa Microsoft Dynamics AX i Microsoft Dynamics NAV i usko povezano sa IN2 rešenjem za obračun zarada. IN2 HRM omogućava unapređenje i automatizaciju procesa u sektorima kadrovske evidencije i obračuna zarada.

Među osnovne funkcionalnosti rešenja spadaju:

  • Jednostavno konfigurisanje i najkompleksnijih organizacionih modela uz mogućnost restrukturiranja ukoliko se za tim javi potreba. Organizaciona struktura može biti bilo koji broj pravnih lica, odeljenja, centara troškova, operativnih ili poslovnih jedinica. 
  • Centralizovana baza podataka o zaposlenima, koja pored osnovnih podataka sadrži podataka o članovima porodice zaposlenog, znanjima i veštinama koje zaposleni poseduje, sertifikatima, ugovorima, bankovnim računima i slično.
  • Upravljanje ugovorima koja omogućava unos najrazličitijih tipova ugovora, mogućnost parametrizovanja svakog od njih, praćenje statusa ugovora kao i evidentiranje aneksa. Rešenje je izuzetno fleksibilno, pa omogućava definisanje preduslova validnosti ugovora, unosa olakšica za obračun poreza i doprinosa, evidencije aneksa ugovora i tako dalje. 
  • Evidencija radnih sati, godišnjih odmora i odsustva na osnovu šifarnika razloga odsustvovanja. Ova funkcionalnost omogućava automatski obračun zarada. Obzirom na važnost zaštite ovih podataka, pristup kartici zaposlenog omogućen je samo korisnicima sa posebnim dozvolama.
  • Evidencija karneta predstavlja funkcionalnost za detaljnu evidenciju radnih sati i sati odsustva radnika sa posla na dnevnom nivou. Sistem nudi set kontrola prilikom unosa podataka, a sama evidencija je integrisana sa rešenjem IN2 Obračun zarada i predstavlja polaznu tačku u proceduri obračuna. 
  • Treninzi/obuke zaposlenih obuhvataju detaljne informacije o obuka/kursevima koje je svaki zaposleni pohađao. Na osnovu ovakve evidencije obezbeđen je uvid obuke zaposlenog, subjektivna ocena, kao i ukupan iznos koji je uložen u njegovo stručno usavršavanje.
  • Funkcionalnost alarma omogućava podešavanje notifikacije koja na vreme upozorava na predstojeći događaj. Sistem korisniku daje slobodu kada je u pitanju broj i način ponašanja alarma.
  • IN2 HRM omogućava upravljanje evidencijom o zdravstvenom osiguranju zaposlenog i članova njegove porodice.
  • Omogućena je i evidencija sindikalnih organizacija. Za svaki od sindikata program automatski prati broj članova, brojeve telefona, adresa, odgovorna lica, brojeve tekućih računa i procente članarine.