Rešenja

Finansije

Microsoft Dynamics NAV modul za Finansije pruža kompanijama potpunu kontrolu nad finansijskim stanjem kompanije, integriše tokove novca i podržava rad sa više valuta istovremeno.

Modul Finansije u Microsoft Dynamics NAV-u, između ostalog uključuje:
  • Finansije i računovodstvo;  
  • Osnovna sredstva;
  • Dugovanja i potraživanja;
  • Budžeti;                                                               
  • Alokacija sredstava;
  • Kontroling;
  • Konsolidacija;
  • Upravljanje tokovima novca;
  • Međukompanijska knjiženja;
  • Profitni i troškovni centri;
  • Podržan rad u više valuta.
Prednosti:
  • Aktuelne i kompletne finansijske informacije pomoću kojih se efikasno mogu pratiti trendovi i vršiti nadgledanje svih poslovnih aktivnosti;
  • Identifikovanje novih prilika i planiranje resursa;
  • Upravljanje osnovnim sredstvima – od nabavke do puštanja u rad;
  • Optimizacija tokova novca kroz autorizovano aomatizovanje procesa plaćanja i monitoring potraživanja od kupaca;
  • Podržanost za rad u više valuta i olakšan rad sa transakcijama u različitim valutama;
  • Unapređena kontrola finansijskih procesa;
  • Podrška za razmenu podataka sa drugim sistemima (uvoz kurseva valuta, uvoz izvoda, elektronski nalozi plaćanja...);
  • Veliki set finansijskih izveštaja;
  • Praćenje i analiza troškova koji su u vezi sa određenim celinama uz podršku korisnički definisanih izveštaja i indikatora.