Rešenja

Nabavka

Microsoft Dynamics NAV modul Nabavka obezbeđuje efikasno upravljanje sistemom nabavke, detaljne podatke o svakoj kupovini i dugovanju i evidentiranje svih relevantnih podataka u vezi sa dobavljačima, cenovnicima i katalozima artikala.

Modul Nabavka u Microsoft Dynamics NAV-u, između ostalog uključuje:
  • Evidenciju ulaznih faktura;
  • Alokaciju troškova nabavke na interne ogranizacione jedinice;
  • Periodične naloge;
  • Rad u više valuta;
  • Standardne nabavke;
  • Upravljanje dugovanjima;
  • Detaljni podatke o dobavljačima, njihovim uslovima i načinima poslovanja;
  • Izveštavanje.
Prednosti:
  • Kontrola nad dugovanjima kompanije – efikasno upravljanje troškovima i plaćanjima kroz podešavanje automatskog obaveštavanja o dospelim plaćanjima, elektronsko odobravanje dokumenata i trenutno praćenje tokova novca;
  • Optimizovanje finansijskog stanja kompanije kroz strategijsko planiranje tokova plaćanja i maksimalno korišćenje politike popusta;
  • Unapređenje mogućnosti za nabavku kroz ugovaranje povlašćenih uslova i pristup podacima o istoriji nabavke;
  • Jednostavna alokacija troškova u periodima, zahvaljujući automatskom obračunu i knjiženju;
  • Efikasnije izvršenje aktivnosti na dnevnom nivou.