Rešenja

Projekti

Microsoft Dynamics NAV modul za upravljanje projektima obezbeđuje efikasno upravljanje tekućim projektima i planiranje organizacionih resursa.

Modul Projekti u Microsoft Dynamics NAV-u, između ostalog uključuje:
  • Praćenje projekta po fazama, podfazama i zadacima;
  • Planiranje potrebnih resursa, stavki, redosleda i troškova;
  • Definisanje budžeta i unos posebnih popusta i/ili standardnih cena materijala, personala ili opreme;
  • Rad sa više valuta;
  • Praćenje završenih stavki (WIP - work in progress) na osnovu jedne od 5 metoda; 
  • Integracija sa finansijama u smislu nabavke, fakturisanja, kreditnih nota, itd;
  • Detaljno poslovno izveštavanje, izrada standardnih i ad hoc izveštaja.
Prednosti:
  • Jednostavno i brzo planiranje resursa zahvaljujući pristupu svim relevantnim podacima u realnom vremenu;
  • Nadgledanje i povezivanje troškova za konkretne zadatke;
  • Dodeljivanja zaduženja različitim pozicijama, praćenje faza i etapa;
  • Izveštavanje o utrošcima vremena, budžetiranje i procena završenih projekata.