Rešenja

Servis

Microsoft Dynamics NAV Servisni modul pruža sveobuhvatan uvid u uslužne aktivnosti kompanije, pojednostavljuje obradu zahteva klijenata i planiranje i preraspodelu raspoloživih resursa. Kroz Microsoft Dynamics NAV, zaposleni mogu da predviđaju i planiraju potrošnju zaliha, upravljaju ugovorima u servisu, kontrolišu troškove, i prate servisne operacije.

Modul Servis u Microsoft Dynamics NAV-u, između ostalog uključuje:
  • Upravljanje servisnim nalozima;
  • Upravljanje ugovorima u servisu;
  • Planiranje rada i potrebnog materijala, planiranje i raspoređivanje naloga;
  • Istoriju servisiranja;
  • Upravljanje cenama;
  • Izveštavanje.
Prednosti:
  • Unapređenje efikasnosti i kontrola nad svim operacijama u servisu – stanjem zaliha, troškovima, radnom opterećenju i prioritetima po nalozima;
  • Automatizacija procesa kreiranja servisnih naloga i upravljanja procesom;
  • Efikasnije upravljanje ugovorima – garancije, uslovi i vremena odziva, ponude, ugovori, itd;
  • Dostupnost servisne istorije – cene, popusti i drugi relevantni podaci;
  • Veliki broj izveštaja na bazi više kriterijuma i izvoz podataka.