Rešenja

Zalihe

Microsoft Dynamics NAV modul za upravljanje zalihama omogućava automatizovano praćenje zaliha, upravljanje zahtevima kupaca i skladišnim prostorom i drastično smanjuje troškove vezane za magacin i magacinsko poslovanje.

Modul Upravljanje zalihama u Microsoft Dynamics NAV-u, između ostalog uključuje:
  • Upravljanje troškovima zaliha;
  • Procesiranje naloga u magacinu;
  • Upravljanje zahtevima kupaca;
  • Praćenje zaliha;
  • Supstituti;
  • Unakrsne veze između artikala;
  • Interna skladištenja/izdvajanja;
  • Podrška za postojanje više skladišta i distributivnih centara;
  • Interni prenosi između magacina;
  • Periodični nalozi popisa;
  • Podsetnici;
  • Pristup podacima sa različitih uređaja u bilo kom trenutku;
  • Sistem za upravljanje skladišnim prostorim (WMS).
Prednosti:
  • Unapređena kontrola magacinskog poslovanja u vezi sa nabavkom, prodajom i planiranjem porudžbina;
  • Optimizacija troškova nabavke i troškova skladištenja;
  • Postizanje transparentnosti procesa u magacinima – podrška za postizanje optimuma između zahteva kupaca i količine na zalihama, nadzor nad zalihama koje imaju ograničen rok trajanja;
  • Optimizacija procesa dopunjavanja zaliha;
  • Unapređenje servisiranja zahteva kupaca – momentalni pristup trenutnim podacima o raspoloživom stanju zaliha omogućava potrebnu fleksibilnost kada su u pitanju korekcije u zadnjem trenutku;
  • Postizanje veće produktivnosti zaposlenih u skladištu i smanjenje vremena isporuke kroz integrisanost prodaje, magacinskog poslovanja i procesa distribucije.